2008. január 28., hétfő

Kérdezd a nőgyógyászt!

Ma megnéztem egy műsort melynek az is lehetett volna a címe, hogy "Kérdezd a nőgyógyászt".
Gondoltam informatív lehet.
Tévedtem.
De nem merült ki ennyiben a dolog.
Először is az ipse úgy nézett ki, mint egy meztelencsiga.
Aztán végig többes szám első személyben beszélt.
Elég furán hangzik egy férfi szájából, hogy "vigyázzunk a méhünkre, mert csak egy van belőle" meg hasonlók.
Ezek után meg akart győzni mindenkit, hogy oltassa be magát méhnyakrák ellen potom 90e ft-ért, még akkor is ha az említett oltás az ismert 130 vírus közül csak 4 ellen véd és még a TB sem támogatja.
A kaput végül a következő mondat tette be: "Menstruáció közben a hajszálerek elszakadnak és hogy ne vérezzünk el a méhünk összehúzódik, ez okozhatja azt a bizonyos kellemetlen érzést"
Először is: Már megint a többes szám. Én elhiszem, hogy tudja mi történik ilyenkor. Végül is erről szól a szakmája, de azért ne mondja nekem senki, hogy ettől kinőtt a méhe is.
Másodszor: Kellemetlen. Bármit mondanék erre az érzésre, de hogy kellemetlen? Majd akkor fogalmazzon ilyen óvatosan ha nem attól vérzik a két lába között mert letépték a tökét.
Amikor úgy görcsölök, hogy nem csak járni még gondolkodni sem tudok az nem csak "kellemetlen".
Amikor nem csak a hasam hanem a lábam és a hátam is görcsöl az nem csak "kellemetlen".
Amikor egész nap a forró zuhany alatt állok, gyógyszerezem magam és még az se nagyon segít az nem csak "kellemetlen".
És itt a szó összes lehetséges értelmére gondolok.

Nem tudom miért akadtam ki ezen ennyire. Általában nem szoktam ugrani erre a témára és most sem ilyen hangvételben akartam írni a dologról.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

látom ez nagyon megrázó volt számodra bár meg tudlak érteni valahol :) amúgy újra itthon vagyok!! szóval jöhet a tali minden mennyiségben persze ha te is itthon leszel :P cuppantalak!!