2008. január 26., szombat

Helyzetjelentés

Suli: Sikeresen letudtam a vizsgáimat. Végre. Jó érzés úgy felkelni reggel, hogyha azt mondom most olvasni fogok akkor az nem valamilyen jegyzetet jelent.

Kultúra: Plasztik szerelem kipipálva. Bárkás sirály holnap. Remélem pénteken belefér Katonában a Nyugati világ bajnoka.

Szórakozás: Ez az elmúlt héten actyvitit jelentett a tv-szobában. Állítom, hogy a fél paklit megtanultam ez idő alatt. Rég nem nevettem ilyen jókat (főleg csütörtök este).

Hazai: Rájöttem, hogy ez csupán földrajzi eltérést jelent, mivel már itthon is bőröndből öltözködöm. Ha van is különbség életvitelem szempontjából akkor csakis abban figyelhető ez meg, hogy itthon jobban szem előtt van a B-vitamin, így rendesebben szedem.

Ráhatás: Azt hiszem nem reménytelen szüleim zenei kiművelése. Anyum teljesen magától megvette Péterfy Bori CD-jét, mert megtetszett neki mikor hallgattam gépemen. Továbbá Apum is elismerően nyilatkozott a karácsonyi válogatás CD-ről, amit tőlem kapott.

Nincsenek megjegyzések: