2008. január 3., csütörtök

Új(?)év

Még mindig képtelen vagyok korán felkelni.
Még mindig nem szeretek nekiindulni az útnak Veszprémből haza vagy fordítva.
Még mindig jó buli összegyűlni a koli tv-szobájában és römizni, teázni, activityzni.
Még mindig képes vagyok túlélni a másnaposság okozta fejfájást.
Még mindig rám szakad a magány miután elhagyom a bulik helyszínét.
Még mindig szeretek mosogatni.
Még mindig várom a "szendó-talikat".
Még mindig tiszta ideg vagyok vizsgák előtt.
Még mindig a 705-ös és az 501-es részek a legjobbak a south parkból.
Még mindig ki vagyok dobva öcsém szobájából, mikor benézek hozzá beszélgetni.
Még mindig nem vagyok egy gospel kórus tagja, pedig Bridge rendesen terrorizál miatta.
Még mindig egy évszázad, mire ráveszem magam, hogy leüljek hajat horgolni.
Még mindig hiányoznak az otthoniak ha itthon vagyok és az itthoniak ha otthon vagyok.
Még mindig meghülyülnek az elektronikai berendezések ha a közelükbe kerülök.
Még mindig szeretem figyelni, hogy az emberek hogyan bontják ki az ajándékaikat.
Még mindig nem vettünk felmosót és partvist a szobánkba.
Még mindig nem láttam egy Hitchcock filmet sem teljes egészében.

3 megjegyzés:

dóri írta...

Ami késik nem múlik.
Ami volt, azzal nem tudsz mit csinálni.
Ami lesz azt emelt fővel várd.
Amit szeretnél azt teljes szívből kívánd és tegyél meg érte mindent.
Ami jó, azt egész lényeddel élvezd ki, ne hagyd elveszni a pillanatot.
Ami rossz, azon hamar tedd túl magad, de ezt az élményt is raktározd el, mert később segíthet.
Az ÚJév akkor is új ha minden ugyanaz. Te akkor is változol, ha akarsz, ha nem, és minden jobb lehet ha akarod. Csak pozitívan drága.:)

Névtelen írta...

Még mindig nem szeretem ha Veszprémbe indulsz.
Még mindig várom a szendó-talikat akárcsak te!
Még mindig nem akarom, hogy magányosnak érzed magad a bulik után.
Még mindig hiányzol nekem itthoninak mikor otthon vagy!
Még mindig a legjobb barátom vagy! :)

Szulamit írta...

Még mindig örülök, hogy olvassátok, amit írok. :)
Még mindig örülök minden egyes kommentnek. :)
Még mindig elgondolkodom minden tanácson amit adtok.
Még mindig csak azt nem értem, hogy az emberek mért gondolják, hogy a dolgok az újév miatt fognak változni és nem miattuk.