2007. december 11., kedd

Önérdekű közlemény


Tegnap járt nálunk a Koli-Mikulás és kaptam tőle porcelán elefántokat. Így háromra csökkent az összegyűjtendő kis
ormányosok száma. (Ha valaki nem tudná van egy olyan elmélet, mely szerint mindenkinek össze kell gyűjtenie az élete során hét elefántot. Természetesen hét különböző embertől kell őket kapnia.)
Nos tehát, aki úgy érzi szívesen segítene nekem, hogy teljesítsem ezt a feladatomat, annak itt a remek alkalom. Szombaton lesz a szülinapom és örömmel várok mindennemű hozzájárulást szerény kis gyűjteményemhez. :)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

De Zsömikém... most ha 40 lesz akkor az nem baj, ugye?:) gyere már hazaaaaaaaaaaaaa :( missin' U remélem nem baj:P

Szulamit írta...

Persze, hogy nem baj.
Sőt!
:D

dóri írta...

Tőlem nem elefántot kapsz, de kapsz valamit.
Amúgy erről az elefánt-gyűjtésről eszembe jutottak a darvak.
Nagyon régen kb 6 éves koromban láttam egy rajzfilmet, ami arról szólt hogy egy (talán) kisgyerek hajtogatott darvakat és azt hiszem 1000 daru után teljesül a kívánság vagy valami ilyesmi hagyomány van Japánban. Nagyon nem maradt meg a történet, de azt tudom hogy nagyon megfogott és szomorú is volt.
Csomó ideig hajtogattam a darvakat egymás utánban, de mára valahogy elfeledtem ezt az élményt.
Kösz hogy újra előhoztad.:)
(Ugyan ez nem tartozott a témához de gondoltam megosztom.:))

Szulamit írta...

Ezt én is hallottam. Úgy van ahogy mondtad. Ha hajtogatsz 1000 darut elméletileg teljesül a kívánságot.
Arra nem emlékszel, hogy a kissrácnak teljesült-e, amit kért? Vagy el se jutott az 1000 madárig?

Névtelen írta...

hogy kell darut hajtogatni? azt hiszem sürgősen el kell kezdenem ha az újévemet másképp akarom kezdeni :D

dóri írta...

Most azt nem tudom leírni hogy hogy kell hajtogatni, de bármelyik origamis könyvben megtalálod, vagy a neten is fenn van szerintem.:):)

Amúgy nekem valami olyasmi rémlik, hogy a fiúcska (ha fiúcska volt) meghalt és a társai fejezték be helyette, mindenki besegített és készen lett és végülis valami még volt. De ennek majd utánajárok.