2007. december 3., hétfő

Álmatlanság

Este már megint nem tudtam rendesen aludni, szóval megint elkezdtem agyalni és érdekes dolgot sikerült megfigyelnem. (Megjegyzem nem most először.) Attól függően, hogy melyik irányba fordítottam a fejem másfajta gondolatok jutottak eszembe. Ha balra fordítom a szokásos álomszerű, szürreális flasheket kapom/látom. Azonban ha jobbra, sokkal racionálisabb, a mindennapi életemre vonatkozó gondolataim támadnak. Ami még furább, hogy a dolog oda-vissza működik. Vagyis ha bal oldalra van a fejem fordítva és eszembe jut a másnapi zh vagy hogy már megint mit felejtettem el, automatikusan jobbra fordítom.
Nem tudom eldönteni, hogy ez vajon miért lehet így.
Valami köze van talán a két agyfélteke különböző feladataihoz?
Vagy mert egyszer felfigyeltem erre a dologra tudat alatt már direkt ehhez igazodom?
Vajon mással is így van vagy eddig még csak nekem tűnt fel a dolog?
Egyáltalán: Van értelme ezen gondolkodni? Vagy csak törődjek bele, hogy ez van és úgy sincs rá magyarázat, mert mindenre úgyse lehet választ kapni.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hmm ez érdekes... este megfigyelem:)

dóri írta...

Hmmm... Ahogy emlékszem valami ilyesmit már én is észrevettem.
De már nem emlékszem pontosan, mert elaludtam.:)
Szerintem tök jó ilyeneken agyalni. Imádom a fura dolgokat:)