2007. december 9., vasárnap

Dec. 8.

Fáradt vagyok. Jó volt a mai este. Boldog szülinapot még egyszer Husi! Elindultam itthonról. Megérkezetm Móriczra. Többen voltunk, mint vártam. Ez jó. Elindultunk Morison's-ba. Még belépő előtt érkeztünk. Ez megint
jó. Táncoltunk. Ittunk. Csocsóztunk. Ittunk. Sokan hazamentek.
Hárman maradtunk. Megint visszamentünk. Odajött hozzám egy srác. Táncolt velem. Melegem volt. Neki hideg volt a keze. Ez jólesett. Jó volt, hogy valaki tácolni akart velem. És, hogy hideg volt a keze. Leléptünk, mert menni kellett a buszhoz. Nevettünk. Úgy döntöttünk az Astóriára megyünk nem a Ferenciekre. Felszálltunk. Visszaadtam Husinak az ajándékait, amik a táskámban voltak. Örült annak, amit tőlem kapott. Ez is jó. Elbúcsúztam tőlük. Leszállatm. Hazasétáltam. Zsolesz szerint bátor lány vagyok. Mert haza merek sétálni este a Péter Pálon. Pedig szerinte "barátságtalan" az utca. Én mégis jobban szeretm, mint a Tordait. Ez nem olyan meredek. Meg itt még nem támadtak rám kóbor kutyák. 4361. Fel a kocsifeljárón. 6338. Fela lépcsőn. Be az ajtón.
Öcsém még ébren van. Nem
értem, hogy bírja. Ma korán kell kelnem. Meg kell csinálnom egy beadandót. Nem értem, miért nem alszom még. Fáradt vagyok. Jó volt a mai este. Boldog szülinapot még egyszer Husi!.....

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szupi! :)