2008. november 17., hétfő

Tegnap kaptam varázslatot! :)

Ahogyan jöttünk le Veszprémbe Zolival kis kitérőt kellett tennünk Érdre és ott találkoztam Angelikával, akinek a tündér neve Tekna (ha jól értettem). Ő mondta el nekem, hogy amíg nincs varázslatom addig nem tudom megvédeni magamat a gonosz boszorkákkal szemben.
Szerencsére, mint kiderült ő közben tud járni az érdekemben Bibi Bozbergnél (?), hogy ne kelljen többé félnem.

Bibi meg is érkezett nyolc óra múlva (még szerencse mert a gonoszak kilenc óra múlva értek oda hozzánk) és hozott magával mindenféle színű varázslatot. Én pedig nem egyet hanem rögtön kettőt is választhattam közülük, mindkét kezembe egyet-egyet.
A lila és a kék mellett döntöttem, ami Angelika szerint is jó kombináció.
Ezek után már csak ki kell mondanom a varázsszót és átváltoznom ha gonosz szörnyekkel vagy boszorkákkal találkozom.

Igaz ezt a műveletet még kicsit gyakorolnom kell, de a lényeg hogy most már soha többé nem kell félnem tőlük.
Köszönöm Tekna! :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

És mindezt egy 4 éves tündérkétől! :D De az is lehet, hogy már ezer éves, csak átváltozott... hoppá! :D