2008. november 27., csütörtök

Nosztalgia

Pápáról hazafelé jövet teljesen nosztalgikus hangulatba kerültem. Olyan volt a busz út hangulata, mint anno a vándortáboroké. Beszélgettünk, nevettünk, elénekeltem a táboros dalokat aztán elaludtunk. Pont, mint régen, amikor összetoltuk egy kupacba az ágyakat és egymás hegyén hátán feküdtünk. Egy ütemre szuszogtunk, azt se tudtam, hogy ki fekszik a két oldalamon, de biztonságban éreztem magam. Kb. mint egy alom kiskutya.
Így hát gondolatban megint előszedtem az összes emlékemet ezekről a táborokról és újfent rájöttem, hogy mennyire hiányoznak. :(

1 megjegyzés:

dóri írta...

Úristen....
annyira jó volt, de annyira!!!
Szeretlek benneteket!
Olyan hülyék vagytok mint a f*szom...:D:D:D:D
Nekem is picit nosztalgikus volt. Osztálykirándulás... nyamm...:):)