2009. január 30., péntek

Zsiráf és még ugrik is :)

Újra megtaláltam egy játékot, amivel rengeteget játszottam régen. Nem is maga a játék volt annyira jó (nem túl nagy kihívás egy zsiráffal ugrálni és csillagokat gyűjteni), hanem a zenéje. Nagyon megszerettem. Ha valaki esetleg tudja, hogy mi ez a szám, akkor legyen oly jó és tudassa velem. Nagyon hálás lennék.

Íme a játék.
A szabályok egyszerűek: 1,A csillag pontot ér, gyűjtsük hát be lehetőleg mind. 2, A vajas kalács/pirítós (?) életet ad, gyűjtsük ezeket is szorgalmasan. 3, Minden egyéb életforma ellenség, kerüljük a velük való kontaktot.
Zsiráfunkat a nyilak segítségével koordinálhatjuk.
Jó ugrálást mindenkinek. :)

4 megjegyzés:

dóri írta...

Én eztet nem igazán értem....:S
Én vagyok a gáz vagy a játék debil??:D

Névtelen írta...

A végén nem értettem, hogy miért tapadt fel szerencsétlen a holdra... Aztán rájöttem. :) Érdekes egy játék... :D

Névtelen írta...

Ja, F. voltam. :)

Szulamit írta...

Nyugi Dóri majd egyszer összeülünk és együtt megoldjuk ezt a nem mozog a zsiráf dolgot!

Flóra: :D